5 грудня набула чинності нова редакція умов та правил обслуговування в «А-Банку».
Відтепер Банк має право здійснювати перевірку операцій своїх клієнтів, якщо у нього виникає мотивована підозра щодо спроби або наявності шахрайських дій. Така перевірка може бути проведена у випадку отримання скарги від іншого клієнта або реєстрації справи про шахрайство в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань.
У разі проведення перевірки, Банк зупиняє видаткові операції за рахунком підозрюваного клієнта строком до 180 днів, повідомляє його про це у застосунку «АБанк24», контактує з ним для отримання документів і пояснень.
Після проведення перевірки, Банк може прийняти наступні рішення:
- повернення неналежного платежу;
- розблокування карти клієнта;
- списання залишків на рахунок до запиту, якщо не вдалося встановити контакт з клієнтом;
- списання комісії 30%;
- припинення ділових відносин.
Про прийняте рішення Банк також повідомляє клієнта у застосунок «АБанк24» та/або на електронну пошту.
У разі прийняття рішення про завершення ділових відносин, Банк пропонує клієнтам забрати залишки на їх рахунках одним з наступних способів:
- у відділенні Банку, з обов’язковим закриттям рахунків;
- через віддалене зняття обмеження на строк до 2 (двох) годин для переказу суми залишку через застосунок «АБанк24»;
- переказ Банком залишку на рахунок клієнта у іншому банку.
Всі деталі процедури перевірки на шахрайство описано у пункті 3.3.25 умов та правил обслуговування.