«izibank» змінює договір обслуговування

Додано нові обов'язки клієнта та підтримка миттєвих платежів по Україні

Опубліковано
«izibank» змінює договір обслуговування

1 серпня набере чинність нова редакція Договору про банківське обслуговування в межах проєкту «izibank».

Головні зміни

  1. Додано інформацію про те, що послуга «izitrade» — купівля цінних паперів в застосунку, тимчасово недоступна. До слова, ця послуга фактично не працює досить давно, але зараз поточний статус послуги закріплено і в офіційному документі.
  2. Додано визначення «Миттєвий переказ» та описано порядок виконання таких переказів. З 7 серпня послуга стане доступна 24 години на добу в будь-який календарний день. Також в пункті 4.3.4 викладено особливості виконання миттєвих переказів.
  3. Уточнено пункт 3.12, що описує порядок інформування клієнта про розірвання договору обслуговування за ініціативи Банку. Повідомлення може направлятися у вигляді:
    1. push-сповіщення;
    2. електронного листа на зареєстровану електронну адресу;
    3. паперового листа.
  4. Доповнено пункт 3.13.1, який закріплює право Банку відмовити в обслуговуванні / призупинити надання послуг за неетичну поведінку.
ℹ️
Під неетичною поведінкою Клієнта розуміються:
  • оприлюднення/поширення Клієнтом завідомо неправдивої інформації про Банк, в тому числі в соціальних мережах;
  • використання усно та/або в письмовій формі під час взаємодії з Банком/його працівниками/представниками (у разі звернення Банку до Клієнта чи у разі звернення Клієнта до Банку з будь-яких питань) ненормативної лексики, або образливих текстів/фотоматеріалів, або грубих виразів, або здійснення інших дій, спрямованих на нанесення образи або приниження Банку/його працівника/представника.
  1. Пунктом 8.1.64 додано новий обов'язок клієнта: не допускати неетичної щодо Банку, в т.ч. в соціальних мережах, та/або під час взаємодії з Банком/його працівниками/представниками, в тому числі у разі звернення до Банку з будь—яких питань будь–якими способами (письмово (поштовим відправленням, електронною поштою або через Мобільний застосунок чи Месенджери), телефоном в Операційний центр «izibank», особисто).
📄
З оновленим документом можна ознайомитися за посиланням.