25 березня розпочне діяти нова редакція правил обслуговування фізичних осіб.
Коротко головне:
- Банк закриває інтернет-банкінг «Raiffeisen Online»;
- звернення через чат в системі «Raiffeisen Online» буде відключено;
- з'явиться можливість самостійного обрання пакета послуг в момент відкриття карткового рахунку;
- встановлення обмежень на кількість рахунків для довіреної особи;
- поява можливості випуску карток на новий строк через застосунок «MyRaif»;
- оновлено положення про обробку персональних даних.
Закриття інтернет-банкінгу
З 5 квітня вебверсія «Raiffeisen Online» припинить свою роботу, натомість застосунок «Raiffeisen Online» для мобільних пристроїв продовжить працювати.
Звернення через чат
Після набрання чинності нової редакції правил обслуговування, чат в застосунку та вебверсії «Raiffeisen Online» буде відключено. Банк рекомендує використовувати чати в оновленому застосунку «MyRaif» або через чат-бот «Viber».
Обрання пакета послуг в момент відкриття рахунку
Внесено інформацію про можливість зміни тарифного пакета за картковими рахунками в статтю 6. Порядок оплати послуг:
6.1.2. На момент відкриття Карткового рахунку Клієнт має право самостійно обрати Пакет послуг з відповідними Тарифами на ведення та обслуговування Карткових рахунків фізичних осіб. Зміна Пакету послуг можлива на підставі письмової заяви Клієнта або в інший спосіб, передбачений Правилами. Зміна існуючого Пакету послуг на інший, з одночасним випуском Карток, які доступні в рамках нового Пакету послуг або без випуску Платіжних карток, можлива шляхом телефонного звернення до Інформаційного центру Банку.
Обмеження для довірених осіб
З метою уникнення порушень в частині фінансового моніторингу довіреними особами по карткових рахунках було доповнено пункт, що клієнт не може призначити одну довірену особу держателем додаткових карток, якщо така особа уже має доступ більше ніж до чотирьох карткових рахунків клієнта/клієнтів:
8.1.1.1. За заявою Клієнта на випуск Додаткової ПК на ім’я Довіреної особи Клієнта (яка може бути власноручно підписана Клієнтом в паперовій формі у відділенні Банку або Кваліфікованим ЕП Клієнта від ДП «Дія» в електронній формі) або на підставі нотаріально посвідченої довіреності Клієнта на право розпорядження коштами на Картковому рахунку та заяви Довіреної особи Клієнта, Банк випускає та надає Додаткові ПК Довіреній особі Клієнта, та здійснює обслуговування таких ПК відповідно до умов Договору. Клієнт не може призначити одну Довірену особу держателем Додаткових ПК, якщо така особа уже має доступ до більше ніж до чотирьох Карткових рахунків Клієнта/Клієнтів.
Перевипуск карток через «MyRaif»
Доповнено можливість використання мобільного додатку «MyRaif» для випуску ПК на новий строк.
3.3. Для випуску ПК на новий строк (у тому числі випуску ПК на ім’я Довірених осіб Клієнта) Клієнт повинен за один календарний місяць до закінчення строку дії ПК подати Банку відповідну письмову заяву, або звернутись до Інформаційного центру Банку або через Мобільний додаток «MyRaif» з відповідним повідомленням (заявою) та сплатити комісію за випуск ПК на новий строк згідно Тарифів на ведення та обслуговування Карткових рахунків фізичних осіб. У разі неподання Клієнтом такої заяви (повідомлення) та несплати комісії, у випадку її наявності, Банк не несе відповідальності за неотримання Держателем виготовленої на новий строк ПК відразу по закінченню строку дії ПК. В рамках зарплатних проектів випуск ПК на новий строк здійснюється Банком відповідно до листа Організації-роботодавця.
Оновлена редакція правил обслуговування доступна за посиланням.