Нові тарифи та умови обслуговування в «Raiffeisen Bank»

Щомісячне оновлення тарифів та умов обслуговування відбудеться 25 лютого

Опубліковано
Оновлено
Нові тарифи та умови обслуговування в «Raiffeisen Bank»

Тарифи

За великою кількістю карткових рахунків вводиться плата за переказ коштів на рахунки в інших банках з використанням інтернет-банкінгу «Raiffeisen Online»5₴.

💡
Перекази, здійснені в застосунку «MyRaif», залишаються безкоштовними.

Зміни стосуються наступних тарифних моделей:

  • «Райфкартка»;
  • «Райфкартка+»;
  • «Вдячність»;
  • «Пакет послуг Ексклюзив для Преміум клієнтів банку»;
  • «Пакет послуг Престиж для Преміум клієнтів банку»;
  • «Пакет послуг Стартап для Преміум клієнтів банку»;
  • «Пакет послуг для приватних клієнтів «FUNкартка для дітей та підлітків».

Нові тарифи доступні на сайті «Raiffeisen Bank».

Правила обслуговування

  1. Додано інформацію про можливість зняття готівки з карткового рахунку в касі Банку без використання картки з оформленням платіжної інструкції на видачу готівки;
  2. Оновлено визначення послуги «Миттєвий переказ», що дозволяє проводити перекази на рахунки в інших банках за 10 секунд. «Миттєві перекази» доступні виключно в застосунку «MyRaif». Банк має право відмовити в проведенні «Миттєвого переказу» та провести його у звичайному режимі;
  3. Доповнено функціонал «MyRaif» можливістю додавати картки в цифрові гаманці «Apple Pay» та «Google Pay» без введення реквізитів карток;
  4. Банк визначив обставини, де клієнт самостійно несе відповідальність та звільняє Банк від будь-якої відповідальності за наступні обставини, дії або наслідки.
Пункти 1.4.5 та 1.4.6 Стаття 1. Відповідальність. РОЗДІЛ 9.

1.4.5.
за неможливість отримання Послуг, їх якість, а також за порушення Банком умов Договору внаслідок недотримання Клієнтом вимог законодавства України або умов Договору та/або через наявність будь-яких обставини, що не залежать від волі Банку та знаходяться поза сферою його контролю (зокрема, технічні збої у платіжних системах, технічні збої програмного забезпечення, що поставляється Банку третіми особами та використовується для надання Послуг Клієнту тощо), а також в інших ситуаціях, які сталися не з вини Банку);

1.4.6. за неможливість отримання Послуг Банку у випадках якщо недоступність Послуг пов’язана із виконанням Банком вимог фінансового моніторингу, виконанням санкцій іноземних держав або міждержавних об’єднань, або міжнародних організацій та/або санкцій відповідно до Закону України “Про санкції”, а також у зв’язку із проведенням Банком технологічних робіт з обслуговування систем Банку».

Нова редакція умов обслуговування, яка набере чинність 25 лютого, доступна за посиланням.