Зміни умов обслуговування «monobank»

Нові сервіси для ФОП та клієнтів

Опубліковано
Зміни умов обслуговування «monobank»

16 травня набирає чинності нова редакція умов та правил обслуговування «monobank».

Нові сервіси для ФОП

В оновленній редакції умов було додано 2 нові сервіси для приймання платіжів за товари та послуги «Чотири частини» та «Пізніше».

  • «Чотири частини» — сервіс, який дозволяє розбити платіж на 4 частини, при цьому перша частина списується одразу, а наступні 3 платежікожний 14 календарний день за днем попереднього платежу.
  • «Пізніше» — сервіс відстрочення платежу на 30 днів. Це означає, що у покупця буде можливість отримати товар зараз, а заплатити через 30 календарних днів.

Цікаво, що обидва сервіси будуть доступні для покупців, які є держателями платіжних карток будь-якого українського банку, а не лише «monobank». «monobank» буде здійснювати додаткову перевірку кредитної історії аби упевнитися в платоспроможності покупця, який виявив набір скористатися однією з вищезазначених послуг.

В разі якщо черговий платіж неможливо списати з картки, яка була використана при здійсненні покупки, то наступає «подія дефолту». В такому разі Банк отримує право вимоги, тобто займається стягненням заборгованості самостійно.

Детальніше про нові сервіси можна прочитати в статті 5 умов та правил обслуговування «monobank».